لیگ برتر فوتبال انگلیس| پیروزی شیرین توپچی‌ها مقابل بورنموث؛ آرتتا همچنان در اندیشه قهرمانی

17:03 - 15 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۴۱۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ برتر فوتبال انگلیس| پیروزی شیرین توپچی‌ها مقابل بورنموث؛ آرتتا همچنان در اندیشه قهرمانی
در دومین دیدار از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس آرسنال با ۳ گل از سد بورنموث گذشت و همچنان صدرنشین ماند.

خبرگزاری میزان - دومین دیدار از هفته سی‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ بین ۲ تیم آرسنال و بورنموث در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها آغاز شد که در پایان ۹۰ دقیقه این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود آرسنال به پایان رسید.

آرسنال ۳ - صفر بورنموث

در دومین دیدار از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس آرسنال و بورنموث به مصاف هم رفتند. آرسنال این بازی را از ابتدا طوفانی آغاز کرد و حملات روی دروازه بورنموث را هر لحظه افزایش می‌دادند. آرسنال در پایان نیمه نخست روی یک حمله صاحب ضربه پنالتی شدند و در دقیقه ۴۵ بوکایو ساکا موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول آرسنال را به ثمر برساند. 

توپچی‌ها که در اندیشه قهرمانی هستند با آغاز نیمه دوم هم حملات خود را ادامه دادند تا اینکه در دقیقه ۷۰ لئاندرو تروسار تیر خلاص را به قلب دروازه بورنموث وارد کرد و توپچی‌ها ۲ بر صفر جلو افتادند. بورنموث در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما به دلیل خطا این گل مردود شد. ضمن اینکه آرسنال هم در دقیقه ۸۸ توسط گابریل ژسوس به گل سوم رسید، اما پیش از آن داور به دلیل خطا این گل را هم مردود اعلام کرد، اما این پایان کار نبود و دکلان رایس موفق شد در وقت‌های اضافه در دقیقه ۹۶ گل سوم توپچی‌ها را به ثمر برساند و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود آرسنال به پایان برسد.

گل اول آرسنال

گل دوم آرسنال
گل سوم آرسنال

آرسنال با این پیروزی ۸۳ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار گرفت. سیتی امشب (شنبه) از ساعت ۲۰ به مصاف ولورهمتون خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *